یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ایمیل در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

ایمیل در اینستاگرام

۳۷۴ بازديد

ایمیل در اینستاگرام

 

ایمیل در اینستاگرام یکی از اصول های امنیتی و ثبت نام در اینستاگرام میباشد در واقع شما با ایمیل شخصی تان میتوانید به راحتی در اینستاگرام ثبت نام و ایجاد اکانت کنید اما ایمیل در اینستاگرام جنبه امنیتی نیز دارد برای مثال اگر اکانت اینستاگرام تان هک شده و یا در آینده این اتفاق بر روی اکانت تان بیوفتد در صورت تایید کردن و یا همان کانفریم کردن ایمیل ثبت شده داخل اکانتتان به راحتی میتوانید پیج هک شده تان را بازگردانی کنید اما جنبه امنیتی ایمیل در اینستاگرام فقط به مسائل هک در اینستاگرام مختص نمیشود در نظر بگیرید پسورد اکانت اینستاگرام تان را فراموش کرده اید در صورت ثبت ایمیل تان داخل اکانت اینستاگرام تان به راحتی هر چه تمام میتوانید پسورد تازه برای اکانت اینستاگرام تان انتخاب کرده و تغییر پسورد اینستاگرام انجام دهید از این رو امروز میخواهیم مبحث ایمیل در اینستاگرام را برایتان توضیح دهیم.

 

 

ثبت ایمیل در اینستاگرام

ثبت ایمیل در اینستاگرام را میتوانید به دو صورت انجام دهید اول این که هنگام ثبت نام در اینستاگرام ایمیل شخصی تان را وارد کرده و به قولی با ثبت ایمیل ثبت نام کنید و دوم اینکه بعد ثبت نام و یا هر موقعی که خودتان خواستید داخل اکانت اینستاگرام تان ایمیل ثبت کتید و یا با یک ایمیل دیگر ایمیل جدیدتان و دلخواه تان را تغییر دهید کافی ایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

 

 

حتما بخوانید: بازگردانی پیج هک شده

 

۱_ وارد اکانت اینستاگرام خود شده و سپس به صفحه پروفایل اکانت تان بروید و کادر "edit profile" را لمس کنید البته این کادر در اینستاگرام به زبان فارسی "ویرایش نمایه" نشان داده میشود که بعد از لمس این کادر وارد صفحه این چنینی خواهید شد که میتوانید مشخصات اکانت اینستاگرام تان را در این صفحه تغییر دهید اما ما میخواهیم ایمیل شخصی مان را در اینستاگرام ثبت کنیم برای این کار به قسمت پایین صفحه میرویم.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

۲_ همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید کادری با عنوان "email address" وجود دارد که محل ثبت ایمیل در اینستاگرام میباشد و برای ثبت ایمیل تان داخل اینستاگرام کافی ایست این کادر را لمس کنید.

۳_ بعد از لمس این کادر وارد این صفحه خواهید شد و حال میتوانید ایمیل تان را داخل این کادر بنویسید که ما جیمیل شخصی خودمان را مینویسیم که بعد از تایپ ایمیل خود حال باید تیک آبی رنگ در بالای صفحه قسمت راست را انتخاب کنید تا ایمیل تان داخل اکانت اینستاگرام ثبت شود.

ایمیل در اینستاگرام

 

 

تایید ایمیل در اینستاگرام

بعد از نوشتن ایمیل داخل اینستاگرام برای نهایی شدن و ثبت کامل ایمیل در اینستاگرام باید ایمیل مربوطه را تایید کنید در واقع با تایید کردن ایمیل تان به اینستاگرام نشان میدهید که صاحب آن ایمیلی که نوشته اید واقعا خوتان هستید حتی اینستاگرام بعد ثبت ایمیل توسط شما در جلوی ایمیلتان با نوشته زرد رنگ کانفریم نشان میدهد که باید ایمیل تان را تایید کنید برای این کار کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید.

 

۱_ همانگونه که در مطالب بالا گفتیم و در تصویر زیر مشاهده میکنید بعد از نوشتن ایمیل در اکانت خود، روبرو ایمیل نوشته زرد زنگ "confirm" را مشاهده میکنید برای تایید ایمیل تان باید اول این نوشته را لمس کنید.

۲_ بعد از لمس این نوشته برایتان کادری باز میشود که در متن آن آمده به داخل ایمیل مربوطه تان بروید تایید ایمیلی که ما برایتان فرستادیم را لمس کنید.

۳_ بعد از دریافت این پیام وارد جیمیل خود میشویم و به مانند عکس زیر کادر آبی رنگ "confirm email address" را لمس و یا کلیک میکنیم.

۴_ بعد از لمس کادر آبی رنگ کانفریم مستقیما وارد اکانت اینستاگرام مربوطه میشوید و پیام زیر را "thanks"دریافت میکنید که در صورت مشاهده این پیام با موفقیت توانسته اید ایمیل ثبت شده را تایید کنید.

ایمیل در اینستاگرام

 

فیلم آموزشی ثبت ایمیل در اینستاگرام

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
02:28
 
 

 

جمع بندی

همانگونه که در مطالب بالا گفتیم ثبت ایمیل و تایید کردن آن میتواند امنیت پیج شما را بالا ببرد اما باید دقت داشته باشید که بعد از ثبت ایمیل حتما ایمیل تان را داخل اکانت اینستاگرام تایید کرده باشید چون بدون تایید ایمیل در اینستاگرام ارزش امنیتی خود را نیز از دست میدهد پس مراحل بالا را به صورت صحیح و طبق فیلم آموزشی انجام دهید تا مشکلی در اینده از این بابت گریبان گیر شما نباشد البته ثبت کردن ایمیل در اینستاگرام کاربردهای دیگری چون هنگام ورود به اینستاگرام که میتوانید به جای یوزر یا همان اسم اکانت خودتان ایمیل و یا شماره موبایل ثبت شده را وارد و سپس پسورد اکانت تان را نوشته و وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.